Gostynin w województwie mazowieckim to miejsce, w którym VeloBank otworzył swoją setną placówkę partnerską. Strategia budowy sieci franczyzowej zakłada dalszy ambitny rozwój.
Franczyza VeloBank coraz bardziej popularna
Tylko w październiku 2024 roku otwarto w modelu franczyzowym pięć placówek partnerskich VeloBanku. Grono partnerów instytucji stale się powiększa. Przyczynia się do tego również wsparcie, jakie VeloBank udziela swoim partnerom w obszarach marketingu i szkolenia. Wszystko to sprawia, iż instytucja może pochwalić się otwarciem setnej placówki partnerskiej.
„Nowo otwierane placówki potrzebują średnio ok. 3 miesięcy, aby osiągnąć wynik sprzedażowy, który pozycjonuje ją na równi z efektywnością innych oddziałów. VeloBank od pierwszego kontaktu z potencjalnym partnerem franczyzowym otacza go opieką, która przekłada się później na satysfakcjonujące wyniki finansowe prowadzonego biznesu. Dbamy o jak najskuteczniejszy onboarding, dajemy dostęp do sprawdzonych narzędzi cyfrowych, a efektywne kampanie marketingowe przyciągają do placówek kolejnych klientów” – podkreśla Wojciech Olearnik, dyrektor departamentu sieci partnerskiej VeloBanku.
Dalsze plany rozwoju
Od momentu zmiany właściciela instytucji udało się otworzyć już 32 nowe placówki. VeloBank nie zamierza jednak na tym poprzestawać. Do końca 2025 roku marka planuje otwarcie kolejnych 60. franczyz. Rynkiem docelowym dla VeloBanku są najczęściej miejscowości liczące od 20 do 50 tys. mieszkańców, ale marka nie stawia partnerom ograniczeń co do lokalizacji oddziałów np. w największych miastach Polski.