Grupa Dobry Hotel wyróżniona za rebranding

1 miesiąc temu
Zdjęcie: Grupa Dobry Hotel wyróżniona za rebranding


Grupa Dobry Hotel – właściciel marki Destigo Hotels – zdobyła brązowy medal Transform Awards Europe 2025 w kategorii Best Development of a New Brand Within an Existing Brand Portfolio.

Konkurencja była niezwykle mocna. Na krótkiej liście nominowanych w tej kategorii były także:

  • CARLSBERG GROUP
  • DIAGEO INDIA
  • MUWIN ESTATE WINES
  • SLB ONESUBSEA

Transform Awards Europe 2025 to swego rodzaju „Oskary” – najważniejsze wyróżnienie za projekty rebrandingowe i strategię marki w Europie. Zwycięzców wybrało 47-osobowe jury, w którym zasiedli przedstawiciele największych międzynarodowych firm. Uroczysta gala odbyła się w centrum eventowym The Brewery w Londynie. Destigo Hotels reprezentowały Patrycja Mięczkowska i Marzena Szawarska-Niczko. W ubiegłym roku Grupa Dobry Hotel wprowadziła na rynek własną markę – Destigo Hotels, tworząc tym samym nowy wizerunek Grupy.

– Zdecydowaliśmy się na niezwykle ambitny projekt całościowej zmiany, obejmującej stworzenie nowej marki wraz z komplementarnym systemem identyfikacji wizualnej, odpowiadającej światowym trendom i poziomowi marek globalnych. Zmiany objęły szeroki obszar komunikacji – od nowych logotypów naszych hoteli, przez nowe serwisy internetowe, materiały graficzne, komunikację digital, oznakowanie budynków, aż po zmianę nazwy i identyfikacji naszego programu lojalnościowego, który funkcjonuje pod nazwą Destigo More. Dzięki przeprowadzonej transformacji realizujemy główny cel tej zmiany – budujemy wartość i świadomość marki wśród naszych gości – zarówno polskich, jak i zagranicznych – podkreśla Marzena Szawarska-Niczko, dyrektor marketingu Destigo Hotels.

Za koncept kreatywny odpowiada międzynarodowa agencja strategiczno-brandingowa Dragon Rouge – Warszawa.

Źródło: Dobry Hotel

Idź do oryginalnego materiału