Kupiec doceniony za kasze tytułem „Konsumencki Lider Jakości 2025” rusza z nową kampanią promocyjną

1 tydzień temu

Kupiec, tradycyjna polska marka produktów wysokiej jakości bazujących na ziarnach, została wyróżniona Złotym Godłem „Konsumenckiego Lidera Jakości 2025” w kategorii kasze. W kwietniu prowadzi kampanię, w której pokazuje, iż kasze wysokiej jakości to produkt nie tylko zdrowy, ale i atrakcyjny kulinarnie. Do działań zaangażowano ambasadorów marki.

Z ogólnopolskich badań konsumenckich – przeprowadzonych w ramach plebiscytu „Konsumencki Lider Jakości 2025” – wynika, iż Kupiec może się pochwalić ponad 60% znajomością marki – najwyższą na rynku w kategorii kasz. Z kolei blisko 92% konsumentów uważa markę Kupiec za godną polecenia, a 42% wskazuje, iż jest najlepsza jakościowo w swojej kategorii, co daje jej pierwsze miejsce również pod tym względem. Równocześnie konsumenci pytani o skojarzenia z kaszami marki Kupiec wymieniają m.in. wysoką jakość i smak. To właśnie te wyniki zdecydowały, iż marka uzyskała Złote Godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2025 w kategorii kasze.

Naszym priorytetem jest bezpieczeństwo produktu i dostarczanie konsumentom artykułów wysokiej jakości, wpisujących się w rosnącą świadomość żywieniową. Dlatego stawiamy na wysokie standardy produkcji, jednocześnie łącząc tradycję z nowymi technologiami. A nasze portfolio obejmuje nie tylko gamę kasz, w tym nowość Duety Mieszanki Kasz, ale także inne produkty zbożowe, które na co dzień goszczą na polskich stołach – powiedziała Joanna Jacolik, dyrektor kontroli jakości i rozwoju produktu marki Kupiec.

Kasze na medal, naturalnie!

W kwietniu marka Kupiec rozpoczęła kampanię dotyczącą kasz – linii tradycyjnej i nowej kategorii DUET Mieszanki Kasz. Linię promuje nowe hasło „Jak kasza, to na medal, naturalnie”, a nową kategorię produktów hasło „Taki DUET zaskakuje, naturalnie!”. Kampania, powstała we współpracy z agencję komunikacji marketingowej 360° LoveBrands Group, obejmuje szerokozasięgowe działania digital m.in. w aplikacjach zakupowych, PR oraz content marketing, m.in. na blogu marki Kupiec. Do działań zaangażowano ekspertów marki – dietetyczkę Ewę Ceborską-Scheiterbauer, trenera personalnego Bartosza Plucińskiego oraz kucharza Piotra Kucharskiego – dzielących się wiedzą z odbiorcami.

W nowej kampanii pokazujemy z pomocą różnych kanałów komunikacji, iż kasza stanowi istotny element diety nie tylko ze względu na wartości odżywcze, ale i walory smakowe. najważniejsze znaczenie ma przy tym wysoka jakość ziaren i produktu, który wybieramy. Zachęcamy przy tym do poszukiwania nieoczywistych przepisów na dania z kaszą, bo ta naprawdę zaskakuje Polaków głębią smaku – podsumowała Kamila Kurzawa, dyrektor marketingu firmy Kupiec.

Idź do oryginalnego materiału