Kamila Stefanek-Penarska objęła stanowisko Dyrektora Biura Marketingu i PR w Polskim Holdingu Hotelowym. Jej nominacja ma wzmocnić działania spółki w zakresie budowania wizerunku, promocji oraz komunikacji marek należących do PHH.
Nowa dyrektorka posiada blisko 20-letnie doświadczenie zawodowe, głównie w sektorze usługowym. Pracowała w międzynarodowych i krajowych firmach jako menedżer ds. sprzedaży, marketingu i brandingu, z sukcesami w wprowadzaniu marek na rynek, budowaniu strategii marketingowych 360 oraz działaniach PR i e-commerce. Jej doświadczenie obejmuje zarówno zarządzanie markami, jak i tworzenie koncepcji edukacyjnych i sprzedażowych dopasowanych do zmieniających się realiów rynkowych.
Przed dołączeniem do PHH Kamila Stefanek-Penarska pracowała jako Professional Sales Manager w New Flag Polska – New Flag GMBH, gdzie odpowiadała za wprowadzenie na polski rynek ośmiu profesjonalnych marek fryzjerskich. Wcześniej, w A&M Premium Distribution, pełniła funkcję Brand & Education Managera, rozwijając takie marki jak Olaplex, #mydentity i ELEVEN Australia. Jej zadania obejmowały opracowanie i wdrożenie strategii marketingowych oraz edukacyjnych, co skutkowało wzrostem sprzedaży i widoczności marek w mediach społecznościowych.
Wcześniej była także związana z TIGI Haircare (Polska) jako Brand & Marketing Manager oraz KAM. Tam odpowiadała za rozwój marki w warunkach dynamicznych zmian rynkowych, utrzymując jej pozycję i wzrost sprzedaży. Swoją karierę rozpoczęła w firmie Kosmetix jako Przedstawiciel Handlowy i Specjalista ds. Logistyki.
Kamila Stefanek-Penarska jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie ukończyła italianistykę, oraz projektowania wnętrz w Roe Szkoły Artystyczne.
W Polskim Holdingu Hotelowym będzie odpowiadała za rozwój strategii marketingowej i PR, wspierając pozycjonowanie spółki oraz marek hotelowych wchodzących w skład portfela PHH.