Procesy komornicze powodem wstrzymania działalności Mercure Warszawa Ursus Station

1 dzień temu

Jak udało nam się ustalić, powodem problemów czterogwiazdkowego hotelu Mercure Warszawa Ursus Station, którego operatorem hotelu jest Accor Services, są toczące się wobec obiektu procesy komornicze. W związku z tym sprzedaż została wstrzymana do odwołania, a obiekt został wyłączony z systemów rezerwacyjnych.

Obecnie niemożliwe jest dokonanie rezerwacji przez stronę internetową hotelu. Na oficjalnej stronie obiektu pojawia się komunikat: „Przepraszamy, to zakwaterowanie nie jest już dostępne w tych terminach na naszej stronie internetowej.” Dotyczy to wszystkich prób rezerwacji, niezależnie od wybranej daty.

Mercure Warszawa Ursus Station to nowoczesny hotel oferujący 214 pokoi, w tym 90 typu long stay oraz 15 apartamentów. Do dyspozycji gości była także restauracja Winestone, kompleks konferencyjny, strefa SPA, siłownia oraz podziemny i naziemny parking. Obiekt miał pełnić funkcję zarówno biznesową, jak i turystyczną.

Operatorem hotelu jest Accor Services, globalna grupa hotelowa zarządzająca marką Mercure, posiadająca ponad 5000 obiektów w niemal 110 krajach. Inwestorem hotelu jest Hotel Style Sp. z o.o., spółka należąca do grupy kapitałowej WB Finance, która deklaruje stabilną pozycję finansową i wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu aktywami.

W związku z zaistniałą sytuacją wystąpiliśmy z oficjalnymi pytaniami zarówno do przedstawicieli marki Mercure (Accor), jak i do inwestora – Hotel Style Sp. z o.o. – z prośbą o wyjaśnienie przyczyn problemów i przedstawienie planów dotyczących przyszłości obiektu. Po otrzymaniu odpowiedzi niezwłocznie opublikujemy ich stanowiska.

Idź do oryginalnego materiału