Psycholog w hotelu – czy wsparcie dla zespołu to nowy standard?

2 dni temu

Podczas konferencji Hotel Meeting Aneta Zalewska, dyrektorka Notera Hotel Spa, zaprezentuje inspirujące case study na temat współpracy z psychologiem w hotelu. W swojej prelekcji „Psycholog w hotelu – potrzeby i efekty korzystania ze współpracy w Notera Hotel Spa” opowie o praktycznych aspektach wdrożenia wsparcia psychologicznego, które może stać się realnym wsparciem zarówno dla zespołu, jak i całego obiektu.

Na przykładzie Notera Hotel Spa, uczestnicy poznają:

  • Jak rozpoznać potrzeby zespołu i podjąć decyzję o współpracy z psychologiem.
  • Jakie formy wsparcia psychologicznego mogą być wdrożone w hotelu.
  • Jakie korzyści przynosi wsparcie psychologiczne, w tym feedback od pracowników.
  • Czy wsparcie psychologa działa w każdej sytuacji i jakie wyzwania mogą się pojawić.
  • Jakie plany rozwoju w zakresie wsparcia psychologicznego ma Notera Hotel Spa.

To wyjątkowa okazja, aby zobaczyć, jak działania zorientowane na dobrostan pracowników mogą realnie wpłynąć na ich zaangażowanie i atmosferę w pracy.

Aneta Zalewska to hotelarka z ponad 20-letnim doświadczeniem, w tej chwili dyrektorka Notera Hotel Spa w Borach Tucholskich. Brała udział w tworzeniu koncepcji hotelu od podstaw – od fazy projektowej, przez proces inwestycyjny, po zarządzanie obiektem od jego otwarcia w 2018 roku. Jej pasją jest rozwój usług i doskonalenie standardów, co czyni z niej liderkę nie tylko w zarządzaniu, ale także w kreowaniu innowacyjnych rozwiązań, takich jak kooperacja z psychologiem.

W czasach, gdy dobrostan pracowników staje się jednym z kluczowych elementów sukcesu biznesowego, prelekcja Anety Zalewskiej oferuje cenne wskazówki, jak zadbać o zespół i stworzyć warunki, które przyciągną i zatrzymają najlepszych pracowników.

Pełny program konferencji oraz bilety dostępne na: hotele.bsdpoland.pl

Idź do oryginalnego materiału